środa, 8 czerwca 2011

Biuro obsługi klienta

Każdy z nas kiedyś dzwonił do BOK w jakiejś sprawie. Wybieramy numer miła Pani informuje nas do kogo się dodzwoniliśmy – bo ja debil nie wiem - następuje przedstawienie promocyjnych ofert – licznik impulsów się kręci – nas to nie dotyczy mamy już wszystko dla nas nie ma promocji - ale licznik się kręci -. Następuje sekwencja słuchaj – naciskaj informacje takie 1 informacje inne 2 informacje różne 3 i tak do zera a na końcu „jeżeli chcesz rozmawiać z konsultantem naciśnij 9” trochę brak logiki ale z drugiej stron jeżeli konsultant miałby przypisane „0” to jakby to wyglądało „ …z konsultantem … zero”. Pyk „bardzo przepraszamy wszyscy konsultanci są obecnie zajęci” „czas oczekiwania 5 min.” ok poczekam a co mi tam, 4 min. 59 sek. pyk i masz sygnał do wybierania numerów. No nic bywa zaczynamy od nowa miła Pani, promocja, zabawa słuchaj i naciskaj a tutaj niespodzianka wywaliło nas od razu. No cóż do trzech razy sztuka wybieramy numer „Linia uszkodzona zadzwoń później” a za chwilę nic już nie ma. Ale zaraz jeżeli linia była uszkodzona to skąd ten komunikat. Po jakimś czasie – 5 godz. – no nareszcie sympatyczny Pan odbiera telefon przedstawia się „w czym mogę Panu pomóc” od 5 godzin nie działa mi internet i TV kablowa - a dlaczego Pan tak zwlekał - , no myślałem, że mnie trafi mieliście uszkodzoną linie telefoniczną, no faktycznie nikt od dłuższego czasu nie dzwonił aż mnie to zdziwiło. I tu zaczyna się zabawa proszę wyłączyć modem i dekoder, Panie jeżeli wyłączę modem to się z Panem rozłączę, a no tak faktycznie. Resetowałem urządzenia nic nie pomogło Pan prosił o chwilę cierpliwości po chwili - no tak zapłacił Pan rachunki to przełączę Pana do innego działu -. Po około 30 min. i trzech konsultantach sprawa się wyjaśniła Pan monter odłączył kabel od mojego mieszkania bo coś mu się pomyliło –czy może przyjść za tydzień -.
Szanowny Panie nie wierzę w duchy, telepatię, telekinezę i inne tele rozmawiam z Panem przez rozłączony kabel ? no jak to a faktycznie już widzę będzie Pan miał naprawione za 10 min.
Gorąco polecam wszelkiej maści BOK-i wiele można się nauczyć na pewno cierpliwości.