środa, 22 czerwca 2011

Zakładanie bloga

Założyłem tutaj bloga myślę założę gdzie indziej, tutaj – nie chcę kadzić Google ale to prawda - łatwo, szybko i przyjemnie można praktycznie zmienić wszelkiej maści ustawienia i dziwne wszystko działa aż głupio nie ma się do czego przyczepić a to takie przygnębiające nasze narodowe hobby znaleźć coś i przysrać z grubej rury, że złe tutaj się nie sprawdziły.
No cóż wpisałem hasło „blogi” w „goglarce” i wyskoczyło pierwszych dziesięć najlepiej z końcówką pl, szukam no jest kilka. Wchodzę bieda praktycznie nie ma możliwości zmian w wyglądzie o ta wygląda świetnie szybko się ładuje kilkanaście szablonów, ciekawa zakładam konto. Na odpowiedź czekałem kilka minut w liście był link aktywacyjny kliknąłem wyświetliło się moje utęsknione menu. I to by było tyle gdyby strona działała prawidłowo no niestety to była tragedia, odznaczam księgę gości bo jej nie chcę odświeżam stronę nadal jest po 7 próbie zrezygnowałem. Zakładam nowy katalog dla linków niestety błąd nie można wywala mnie na stroną główną, chce zobaczyć profil wywala mnie na stronę główną. Myślę ok przejściowe problemy. Po kilku godzinach wracam do ustawień a tu kicha to samo nic nie działa ok. zobaczę jak wygląda strona w „realu”. Uruchamiam przeglądarkę wpisuje adres i o mało nie spadłem z krzesła miałem przez chwilę wrażenie, że te setki reklam wyłażące z każdej strony ekranu rzucą się na mnie i mnie pożrą. Takiego bombardowania dawno nie przeżyłem. Przez chwilę był spokój a tu znów wszystko od nowa banery, latające po ekranie obrazki, komputer coś do mnie mówi „kup coś … albo idź … u nas taniej”.
A gońcie się z takim blogiem wyłączając stronę dostałem po oczach na pożegnanie cało ekranową reklamą coś na mnie jechało. Długo dochodziłem do siebie wybrałem inną stronę wszystko działa bez problemu, że aż miło. Rozumiem, że darmowe blogi jakoś trzeba utrzymać ale należy robić to z pojęciem taka ilość reklam zmusza do jednego ponownego uruchomienia programu do ich blokowania co też uczyniłem. Adresu strony nie podaje bo mi ich szkoda sprawdzając ilość subdomen na tym adresie sądzę, że nie jestem jedyny który zrezygnował z tej strony obawiam się, że reklamami nie zarobią na jej utrzymanie.